Medvével és fapapuccsal fricskázza meg a Heinekent a Csíki Sör Manufaktúra

Idén júliusban az Igazi Csíki Sör gyártója javára döntött a Heinekennel szemben az európai védjegyhivatal, a Hargita megyei törvényszék azonban első fokon helyt adott a Heineken keresetének. A székelyföldi kis sörfőzde most egy újabb reklámfilmmel válaszol a holland multinacionális cégnek.

Idén júliusban megerősítette az Igazi Csíki Sör márkát az európai Belső Piaci Harmonizációs Hivatal, elutasítva a Heineken Romania óvását, amely a védjegy megsemmisítését kérte. A védjegyhivatal akkor megállapította, hogy az Igazi Csíki Sör szóvédjegyként sem megjelenésében, sem kiejtésében, sem tartalmilag nem téveszthető össze a Premium Ciuc megnevezéssel, a keresetet elutasította és a Heinekent a költségek megtérítésére kötelezte.

A székelyföldi sörfőzde ellen bírósági úton is fellépett a multinacionális cég, azt állítva, hogy a termékelnevezés megtévesztően hasonlít az általa gyártott Premium Ciuc sörmárkához. A Hargita megyei törvényszék első fokon helyt adott a Heineken keresetének, és megtiltotta az Igazi Csíki Sör gyártójának a termék forgalmazását. A két cég azóta is perben áll egymással, a harc folytatódik, és ennek kapcsán a kis cég egy új animációs reklámfilmet készített el.

A Csíki Sör Manufaktúra első, tavalyi reklámfilmjében medve támad rá egy férfire, de az megvédi sörét az állattól. Az új kisfilmben pedig folytatódik a harc az Igazi Csíki Sörért: ebben ezúttal feltűnik egy holland facipős figura is, aki – míg a férfi és a medve birkóznak – elvenni próbálja a patakba elhelyezett sört.

Megkerestük Kosza Arnoldot, az animációs reklámfilm készítőjét. A hirado.hu-nak annyit árult el, hogy a kisfilm három hónapos munkával készült el.

Alább pedig a reklámfilm első, tavalyi része.

Forrás: http://www.hirado.hu/2015/09/22/medvevel-es-fapapuccsal-fricskazza-meg-a-heinekent-a-csiki-sor-manufaktura/